2020.08.06, csütörtök
  • Nagyítás
  • Kicsinyítés
  • Általános
  • Akadálymentes változat

Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal ügyintézési rendjéről

Nyomtatóbarát változatKüldés email-benPDF változat
e-ügyintézés

A koronavírus fertőzés terjedésének akadályozása érdekében a Nyáregyházi Polgármesteri Hivatalban bevezetett személyes ügyintézés szüneteltetés időtartama alatt a felmerülő ügyek kérelemnyomtatványait az alábbi linkeken érhetik el:

Adóügyek: http://nyaregyhaza.hu/polgarmesteri-hivatal/letoltheto-nyomtatvanyok/adougyek

Egyéb közigazgatási ügyek: http://nyaregyhaza.hu/polgarmesteri-hivatal/letoltheto-nyomtatvanyok/kozigazgatasi-ugyek

Az ügyük indításához szükséges kérelemnyomtatványt szíveskedjenek letölteni, kitölteni és aláírva, telefonos elérhetőséget megjelölve – a szükséges (pl. jövedelemigazolás) mellékletekkel együtt – a Hivatal bejáratánál elhelyezett „Levelek” feliratú gyűjtődobozba dobva eljuttatni az ügyintézőkhöz.

Aki nem rendelkezik a fentiekhez szükséges eszközökkel (pl. nyomtatóval), az a 06 (29) 690-180 telefonszámon indíthatja az ügyintézést. A kapcsolt ügyintéző kitölti a kérelemnyomtatványt, tájékoztat a csatolandó mellékletekről, melyeket 8 napon belül – az indított ügyet megjelölő, aláírt kísérőlevéllel együtt – szintén a Hivatal bejáratánál elhelyezett „Levelek” feliratú gyűjtődobozba dobva kell benyújtani.

A kérelmek elbírálása a szokott rendben történik.

Együttműködésüket köszönjük!