2024.03.29, péntek
  • Nagyítás
  • Kicsinyítés
  • Általános
  • Akadálymentes változat

Helyi online ügyintézés

Nyomtatóbarát változatKüldés email-benPDF változat
Önkormányzati Hivatali Portál

Az E-önkormányzat portál (Portál) az ASP rendszert igénybe vevő települések ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

 

 

Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

 

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

 

Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.